GEP: Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme
EASTER HUNT A INFANTIL
ON WEDNESDAY, EASTER BUNNY CAME TO OUR SCHOOL.HE HAD LEFT SOME CHOCOLATE EGGS AROUND THE SCHOOL , AND WE HUNTED IT!! THEY WERE DELICIOUS!!!!!!!! DIMECRES, EL CONILL DE PASQUA VA VENIR A L'ESCOLA. VA DEIXAR [...]
L’anglès a Educació Infantil
Hola a tothom! Aquest curs, a P4 i P5 estem aprenent anglès de la mà del Patty, el titella d’English. Ve cada dimecres a ensenyar-nos paraules noves, cançons, vídeos i jocs. Això sí, només sortirà [...]
Growing plants in 4th grade
Dear families, we've got a new project this year. We are working plants in 4th grade, once a week. We started this project at the begining of November. During the first sessions we planted different [...]
Science in English
During this term, pupils from second grade are studying the respiratory system in English. They are working in groups while doing different experiments and activities. Durant aquest trimestre, l'alumnat de segon està estudiant el sistema [...]
A Educació Infantil també gaudim del carnaval “in english”!!
Avui a P4 i a P5 a l’hora d’anglès hem pintat unes màscares d’animals, aprofitant per treballar el vocabulari i aprenent paraules com : PIG, CAT, DOG, GIRAFFE i FROG. Hem passat una bona estona [...]
CINDERELLA
L'alumnat de Cicle Inicial, hem gaudit i participat al Círcol Catòlic de Vilanova, de l'obra de teatre en llengua anglesa "Cinderella".
ELS PLÀNOLS DE L’ESCOLA
Som 3r B i estem treballant en uns plànols de l'escola. We are 3r B and now we do posters with the maps of the school. Somos 3º B y estamos haciendo carteles del cole. [...]
NOUS CARTELLS PER L’ESCOLA
Hola, som la classe de 3r A. Hello, we are 3rd A grade class. Hola, somos la clase de 3º A. Hem fet uns cartells amb els noms de les diferents parts de [...]
Grup Experimental per al Plurilingüisme
Aquest curs 2016-17 iniciem el Projecte Experimental Plurilingüe (GEP): El seu objectiu és millorar la competència lingüística i plurilingüe de l’alumnat. Es basa principalment en l'ús de la llengua anglesa en àrees no lingüístiques i en [...]