En aquest curs, educació d’infantil ens vem proposar fer un canvi metodològic i començar a treballar per ambients/espais.

A partir del treball en en espais els infants són els protagonistes del seu aprenentatge. Els infants viuen i senten que aprènen, el mestre acompanya en el procés d’aprenentatge des de l’observació, l’anàlisi i la intervenció. Els continguts d’aprenentatge d’aquests espais són diversos, els quals podem potenciar mitjançant propostes i materials específics, poden ser els següents:

  • Psicomotricitat fina
  • Coordinació òcul-manual
  • Exploració i combinació de materials
  • Classificació i agrupació d’elements, seriacions i seqüències
  • Construcció i destrucció
  • Dimensions i mesures
  • Quantificacions
  • Atributs
  • Percepció espacial
  • Raonament lògic i matemàtic
  • Elements del medi natural i físic
  • Formes i figures geomètriques.                      Us deixem un recull de fotogràfies de les propostes que estem fent a P3!

!