Des de l’equip de professorat d’educació infantil voldríem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar 1016-17 i aprofitar per recordar-vos alguns aspectes importants:
- REUNIONS D’AULA
P4: dijous, 29 de setembre a les 16:45h
P5: dimecres, 21 de setembre a les 16:45h
- MATERIAL
La quota de material del cicle és de 85 € que es cobrarà per gir bancari cap al mes de novembre. Altrament, el número de compte del cicle del Banc Sabadell és:
ES50 0081 0092 1600 0130 3938 Codi Caixer137906
La quota de l’AMPA és familiar, té un cost de 25€ i el número de compte del Banc Sabadell és:
ES02 0081 0092 1000 0130 3641 Codi Caixer: 137851
Per fer ús del menjador i realitzar activitats extra- escolars s’ha de ser soci de l’AMPA.
- HORARI
L’horari de tot l’alumnat serà al matí de 9h. a 12:30h. i a la tarda de 15h. a 16:30h. Es prega la màxima puntualitat. En cas d’arribar tard, s’haurà de deixar l’alumne/a amb el conserge o a la direcció per evitar interrupcions a l’aula.
Els pares i les mares dels alumnes d’Educació Infantil 3 anys hauran de portar-los i recollir-los a l’aula i pujar i baixar per les escales del costat de direcció. La resta d’alumnes d’Educació Infantil s’han de deixar i recollir al porxo del darrera. L’horari escolar finalitza a les 16:30h., en el cas que una família es retardi sense previ avís, se’ls farà una trucada i si no es pot contactar amb la família, s’avisarà a la policia local o als mossos que es faran càrrec del / la menor. A l’escola quedarà constància escrita d’aquesta incidència que es comunicarà a serveis socials en el cas de ser reincidents.
Recordeu que l’assistència a l’escola és indispensable per tal d’adaptar-se al grup i ritme de treball. Les faltes d’assistència o retards han de comunicar-se a la tutora o tutor. Si són freqüents o sense justificar, es comunicaran a la treballadora social o si s’escau, al Departament d’Ensenyament.
- ENTREVISTES
El professorat disposa d’un espai de temps dins del seu horari setmanal per realitzar entrevistes amb les famílies, els dijous de 12:30 a 13:30h del migdia.
Els informes a Educació infanti són 2: 1r informe el mes de gener i 2n informe el mes de juny
- VESTUARI
L’alumnat d’Educació Infantil ha de venir cada dia amb la bata i l’haurà de prendre diàriament a casa per rentar ja que és utilitzada per anar al menjador i per fer totes les activitats escolars.
La roba ( bates , jaquetes, abrics, motxilles…) ha d’anar degudament marcada amb el nom de l’infant i amb una beta “llaaaaaarga” (uns 15 cm) per penjar-la als penjadors.
El dia de Psicomotricitat l’alumnat d’E. Infantil ha de portar xandall i calçat fàcil de posar i treure (evitar cordons).
- JOGUINES I OBJECTES DE VALOR
No s’han de portar joguines , diners ni objectes de valor a l’escola . El centre no es fa responsable de la pèrdua o deteriorament d’aquests.
- MEDICAMENTS I MALALTIES
L’escola no pot administrar medicaments. Si el vostre fill o filla necessita obligatòriament prendre una medicació en horari escolar, cal portar la prescripció mèdica corresponent i l’ autorització de la família. L’alumnat no ha d’assistir al centre amb febre o si pateix una malaltia infecciosa (conjuntivitis, grip, virus estomacals…), tampoc podrà assistir al centre en cas de tenir polls o llémenes fins que s’hagi desparasitat per tal d’evitar el contagi.
- ESMORZAR
És convenient que els nens i nenes esmorzin bé a casa per assegurar un bon rendiment . A l’escola poden dur alguna cosa lleugera i saludable.
- ANIVERSARIS
En cas de voler celebrar l’aniversari al centre, caldrà comunicar-ho a la mesta tutora amb antelació. Allò que es porti per esmorzar haurà de ser elaborat en forn/pastisseria i adjuntar el tiquet de compra. En cap cas es repartirà menjar elaborat a casa.
Recordem a les famílies que participin en les sortides i festes internes de l’escola, que les fotografies que es fan d’aquestes activitats i de l’ús posterior d’aquestes imatges, és responsabilitat del professorat del centre i per tant no està permès que les famílies facin fotografíes.
Esperem hagin estat útils aquests recordatoris.
Fins dilluns i bon inici de curs.